Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Admin idnes.cz mě šikanuje nesmyslnou cenzurou

Tento článek mi byl stažen v domnění, že to přehlédnu? Protože jiné vysvětlení mě nenapadá: http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/478958/musime-to-nase-vyhlazovani-brat-s-humorem-kdyz-proti-tomu-nic-nedelame.html 

(otevřený dopis pro idnes.cz)

V článku byl obrázek. Na chvíli mi článek byl stažen, důvod byl prý obrázek zobrazující násilí, jenž jsem použil ve svých třech starších článcích a žádný administrátor s ním neměl problém, dle mého šlo spíše o cenzuru v osobní režii posuďte sami:

 Jsem schopen doložit desítky článků na stránkách idnes.cz blogů na kterých jsou zmasakrovaní lidé, žádná kreslená satira, ale vraždy, popravy a další věci, které těžko rozdýchávám i já, ale články obsahující tyto drastické záběry zobrazující násilí v té nejdrsnější podobě nebyly staženy z hlavní stránky blogu a jsou stále k vidění na hlavní stránce blogu, samozřejmě už mezi staršími: http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/467388/ctyri-utoky-za-dva-dny-z-toho-tri-dnes-je-snad-nejaky-muslimsky-svatek.html .

Nyní si všimněte v tomto blogu, že je tolerován obrázek úplně stejný, s jediným rozdílem, je to realita. Třetí obrázek odspodu: http://olser.blog.idnes.cz/c/475633/v-islamisticke-propagande-jasne-plati-zvrhle-heslo-zadne-mrtve-decko-nesmi-prijit-nazmar.html

 

Tímto seriózně žádám administrátory, aby uplatňovali pouze jeden metr, není správné, když někdo zde zobrazuje uřezávání hlav a je tolerován, přitom já jsem za kreslený černý humor, který není ani z desetiny tak drastický, byl stažen.

 

Obrázek je především Satirou:

Satira je označení pro umělecký, zejména literární žánr, využívající komičnosti, výsměchu, karikatury a ironie ke kritice nedostatků a záporných jevů. Využívá se zejména v aforismechepigramechparodiíchpamfletechkomediích a fraškách. Vznikla v Římě. (lat. (lanx) satura znamená všehochuť)

Satira je nedílnou součástí uměleckého díla literárního, autoři se jejím užitím vyslovují ke společenským problémům.Objevuje se v realistické literatuře.

 

Jak jistě víte, Satira, i když se nám nelíbí, do publicistických článků s politicko-společenským tématem neodmyslitelně patří.

Další případ a ten samí administrátor Tereza Janků mi zablokovala zveřejnění tohoto článku: http://jardanovak.blog.idnes.cz/c/481129/vyber-toho-nejlepsiho-z-imigracni-krize.html

Prý tak propaguji nenávist (wtf?!) Zajímalo by mě jak? Citací titulků? Citací slušných komentářů? Citací faktů? Satirickým obrázkem? 

Naše komunikace s pí Terezou Janků

Tereza Janků: 21. 10. 2015, 16:20:13: Dobrý den, obrázek ve Vašem článku odporuje Kodexu v bodě: Bloger nesmí propagovat ani vyjadřovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost vůči jednotlivcům či skupinám osob, obzvlášť pak vůči menšinám. Stáhli jsme proto článek z hlavní strany. Pokud obrázek odstraníte, může být článek opět zobrazován na homepage blogů. S pozdravem, Tereza Janků Od: helpdesk

Já: 21. 10. 2015, 16:27:16: Dobrý den jak satirický obrázek může někoho diskriminovat ? Konkrétně čím, já ho upravím.

Tereza Janků: 21. 10. 2015, 16:33:55: 

Dobrý den,konkrétně jde o protiklad rozzuřeného černocha, dobývajícího se do dveří, za nimiž se nachází vystrašená bílá žena, to vše v kontextu Vašeho článku.

Úprava obrázku nepomůže, je třeba ho z článku odstranit.

Já: 21. 10. 2015, 16:47:00:

No takhle jsem se na to nepodíval, nejsem totiž rasista. Viděl jsem muže, ne černocha, který jde přes překážky až k vysněné Německé sociálce a je ochoten po cestě ničit. Bílou ženu, jak tvrdíte vy jsem taky rasově nesegregoval jako vy, ale pouze tam vidím Političku Merkelevou, která je zvala, jako každá žena co se zamiluje do násilníka a nakonec, když už jí není pomoci toho lituje. Vaše rasistické smýšlení je navíc špatné, muž je sice opálený ale není typickým černochem, jedná se o Araba tmavší pleti, ale to dle mého nehraje roli. Říkáte tedy, když umístím fotografii s bílím agresorem, bude vše v pořádku? Děkuji Jaroslav Novák

Tereza Janků: 21. 10. 2015, 16:48:53: v kontextu článku nikoliv

Já: 21. 10. 2015, 17:06:02: A jaký je kontext článku, že s ním nemůže korespondovat fotografie? Článek jasně cituje titulky i vašich novin. Článek cituje komentáře z vašich stránek! A obrázek je satirickým upozorněním, že ne každý uprchlík musí být přínosem pro naši společnost(to není nic nesnášenlivého). V tomto ohledu jsem neporušil kodex ani v kontextu či bez kontextu. Rozhodně nehlásám já ani obrázek nesnášejte imigranty, jasně můj článek vypovídá, že musíme být obezřetní i při pomoci bližnímu. Pokud jste vyčetla něco jiného, rasistického, jako že jsem si dovolil dát na jeden obrázek bílího a černýho člověka tak se vám omlouvám, ale všichni lidé nemají stejnou barvu a slibuji, že v příštím obrázku bude oběť černá, třeba až budu psát o diktatuře v Keni. Chápu, že jste si to špatně vyložila, možná když se na to budete koukat bez rasové segregace nebude se vám obrázek zdát nesnášenliví, ale přijde vám jako vtipná satira, představte si že jsou oba třeba růžoví, ja fakt nevim, rasismus bych u vás jako u admina idnes.cz nečekal. Já rasista nejsem, proto mi to odpusťte a článek opět odblokujte, pokud mi nedokážete odcitovat porušení v čem konkrétně a v jakém kontextu. Děkuji Jaroslav Novák

Po tomto emailu se beze slov odmlčela, říkám si, to se teď bude všechno cenzurovat? Jedinná povolená oběť je ta černá? Kritika kohokoliv tmavšího než jsem já je špatná? Pardon, kritizuji naše bílé politiky, stejně jako černé zločince a dokonce vůbec mě nezajímají jejich barvy, ale jejich činy. Rasistický pohled Terezy Janků mě šokoval. A co vás? 

 

Samozřejmě důvod je jiný, nemůže se smířit s tím, že se mi v tomto ohledu dá jen stěží oponovat a tak jejím osobním nástrojem se stalo zneužití cenzury na idnes.cz, alespoň doufám že se jedná o zneužití, protože neustále věřím, že by idnes.cz takovouhle cenzuru nikdy neschválil. Argumenty jakými se pokouší cenzuru podložit jsou nesmyslné a každý to vidí. Například, že je špatně aby oběť byla bílá a násilník černý. Přestože to tak ani vůbec neprezentuji, jako hru na rasy, navíc nelegální imigranti nemají žádnou definovanou barvu, Syřané jsou většinou bílí, Turci hnědí a Afričané černí. 

Tímto prosím ostatní adminy idnes.cz o pomoc. Je očividné, že si na mě Tereza Janků z idnes.cz zasedla, nesouhlasí s mými názory a blokuje mi ty samé články a fotografie, které mi byli dle stejného kodexu blogera povoleny v minulých časech. 

Se vší slušností děkuji za pozornost Jaroslav Novák bloger a propagátor portálu idnes.cz.

Autor: Jarda Novák | čtvrtek 22.10.2015 20:18 | karma článku: 26,88 | přečteno: 1182x
  • Další články autora

Jarda Novák

EU vs Austrálie v otázce imigrace

Napadlo mě srovnat tyto dva celky. Jsou jak rozlohou, tak i mentalitou podobné. Jen v imigrační politice se velmi liší.

27.10.2015 v 18:43 | Karma: 16,12 | Přečteno: 394x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Sluníčko vs. Jarda

Multikulturně obohacující diskuse. Opravdu to stojí za to, když se nad tím zamyslíte. Popřípadě níže v diskusi můžete vyjádřit svůj nesouhlas.

26.10.2015 v 3:50 | Karma: 23,84 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Jak Hassan zjistil, že mu Romea nepomůže

Název jako pro typickou českou pohádku, ovšem v hlavní roli se naivita střetla s realitou. (reakce na článek: http://hassan.blog.idnes.cz/c/438887/Velvyslance-USA-Schapiro-Vite-jake-praktiky-ma-Klara-Kalibova.html )

24.10.2015 v 17:32 | Karma: 41,22 | Přečteno: 3041x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Co je to muslim?

To je individuální. Povětšinou toto označení zdědili stejně jako my křesťanství a zřeknout se ho by znamenalo odsouzení v jejich domovině, komunitě a mnohdy i v rodině.

22.10.2015 v 19:04 | Karma: 30,46 | Přečteno: 959x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Výběr toho nejlepšího z imigrační krize

Výběr těch nejlepších komentářů k ožehavým titulkům na téma imigrační krize a problémy s uprchlíky.

21.10.2015 v 15:20 | Karma: 28,71 | Přečteno: 1283x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Lži a nesmysly se sdílejí častěji, než-li pravda a fakta

Ano, český internet je zasírán (od slova síra, peklo, zlo) brutálními nesmysly, výmysly, nebo jen demagogií. Dáme si příklad od každého, z aktuálního.

18.10.2015 v 16:50 | Karma: 16,62 | Přečteno: 1591x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Angažovaly se USA na Ukrajině, v Srbsku, Iráku, Sýrii a Líbyi?

Pamatuji jak lidé po hospodách říkávali, aby sejmuli toho Husajna, že to nejde tolerovat, samí války tam provokuje. Dnes ti samí lidé říkají, kéž by Rusko vpadlo do Sýrie, ale také dodávají, že do Iráku se chodit nemělo...

3.10.2015 v 14:23 | Karma: 18,87 | Přečteno: 1547x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Musíme to naše vyhlazování brát s humorem, když proti tomu nic neděláme...

Stručně a jasně zde sdělím body, které definují Islám takový jaký je doopravdy, ne tak jak je prezentován jakoukoliv stranou.

2.10.2015 v 10:33 | Karma: 38,96 | Přečteno: 2428x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Pojďme si konečně spočítat uprchlíky aneb čísla jen rostou

Je potřeba zdůraznit reálná čísla. Nechci říkat, že se tomu mainstream vyhýbá, ale popravdě, kdyby se začalo fakty, končí jakákoliv debata a polemizace na téma uprchlictví a nelegální imigrace.

28.9.2015 v 23:51 | Karma: 32,76 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Přehlasování u kvót. Musíme je přijmout?

Ministr není diktátor aneb... "Švýcarská konfederace na začátku roku 2014 odhlasovala ve státním referendu kvóty pro imigranty."

24.9.2015 v 4:44 | Karma: 34,38 | Přečteno: 1518x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Nadnárodní firmy chtějí imigranty. Ne však na práci!

Co si budeme povídat, Asiaté, Arabové a Afričané se přemnožují. A když vidí tolik humanitární pomoci co proudí od nás, napadne je jediný, tam toho bude zadarmo.

19.9.2015 v 20:47 | Karma: 41,67 | Přečteno: 4778x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Rusko podporuje nelegální imigraci do EU

K tomuto článku mě přivedl nedávný proslov Daniela Landy na nedávném koncertě. Komu propsěje imigrace do Evropy? Kdo může za rozmach pašeráků?

16.9.2015 v 6:00 | Karma: 21,05 | Přečteno: 1634x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Ne! Nelegální a invazní imigrace nikdy nebyla a nebude v pořádku, ale Mainstream to nevzdá

Česká Televize nemá šanci přesvědčit odbornou ani laickou veřejnost, začala hrnout propagandu do těch nejmenších.

15.9.2015 v 19:06 | Karma: 37,07 | Přečteno: 1606x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Imigranti jsou nositelé totalitních ideologií

Teď nevím komu by tento článek měl být směřován. Možná lidem co o uvedeném titulku pochybují. Nuže dobrá.

15.9.2015 v 5:00 | Karma: 34,48 | Přečteno: 2929x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Podkopávání nevinných imigrantů - Rozuzlení

Světem oběhly zase polarizované záběry jednoho případu jak kope kameramanka Petra László do imigrantů, v tomto případě to výjimečně vypadá na normální lidi.

10.9.2015 v 0:45 | Karma: 36,37 | Přečteno: 1965x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Vláda chce, aby policie mohla podivínům sebrat zbraně

„Když lidé upozorní na zvláštní chování ozbrojeného souseda kupříkladu radnici, policie mu pak okamžitě zbraň či munici zabaví. Preventivně.“

9.9.2015 v 16:05 | Karma: 8,39 | Přečteno: 613x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Kdo bojuje v Sýrii ?

Jistě víme, že Islámský stát vede brutální kampaň, ale už se v bývalém sovětském bloku opomíjí, že je to reakce na Asadovi nelítostné čistky.

9.9.2015 v 0:35 | Karma: 18,21 | Přečteno: 1470x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Proč chce Německo a Rakousko kvóty a přerozdělit své miláčky, když nejsou problémem?!

Kvóty znamenají pouze to, že země jenž jsou cílem nelegální imigrace, zbaví části těchto skvelě obohacujích imigrantů. Já se ptám proč? Už jsou obohacení? Podle mě ještě ne, na to aby dostali rozum.

7.9.2015 v 18:37 | Karma: 38,22 | Přečteno: 2619x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Německo: "Jak by se cítili východní země, kdybychom zavřeli hranice po pádu Berlínské zdi."

Němečtí politici se začali uchylovat k vydírání a demagogii. Část politiků v německu použila tento demagogický argument se špetkou vydírání, jako podklad k donucení přijímat nelegální imigranty.

7.9.2015 v 16:46 | Karma: 35,76 | Přečteno: 1766x | Diskuse| Politika

Jarda Novák

Nepomáhejme jim, jim pomůže Aláh

Po videích a všemožných fotkách a svědectví co jsem viděl opravdu není na místě pomáhat mohamedánům.

5.9.2015 v 17:52 | Karma: 40,64 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Více na: jardanovak.blog.idnes.cz

Seznam rubrik