Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Strasne moc byste chtel mit svet cernobily, ale o n neni ... hmmm, blby .... "Ti co podporují přistěhovalectví a projevují solidaritu s uprchlíky nás označují za xenofoby..." .... napadlo vas alespon na maly okamzik, ze ten, kdo s "vami" nesouhlasi, neni vzdy nutne ten, kdo podporuje pristehovalectvi??

1 3
možnosti
JS

Souhlasím s Benjaminem Kurasem, špičkovým publicistou. Pan Benjamin Kuras má takový názor: „Já jsem dospěl k závěru, že je to organizované Islámským státem,“ varoval pan Kuras, prozatím prý ale neumíme říci, kolik džihádistů je v Česku, protože naše tajné služby nikoho neodhalily. Nejde ale jen o teroristy, jsou tu statisíce mladých mužů bez žen, kteří ale podle Kurase nevydrží bez žen věčně. A pak budeme mít další problém.  

To neznamená, že bychom neměli uprchlíkům pomáhat, máme pomoci např. africkým křesťanům, ale rozhodně nemůžeme přijmout všechny. Jestliže s tím nezačneme hned něco dělat, zahltí Německo, ale to jednoho dne zavře brány a uprchlíci budou zůstávat u nás. Nechápe proto lidi, kteří mluví o xenofobii a nabádají občany Česka, aby uprchlíky přijali s otevřenou náručí.

V závěru vysíláníČT se zastal docenta Martina Konvičky a jeho iniciativy Islám v České republice nechceme. Nejde prý o žádné xenofoby, ale o lidi, kteří mají strach o svou zemi. Naději ovšem vidí v západních ženách. Co od nich tedy čeká? „Že ty chlapy poženou, aby se naučili střílet,“ uzavřel své vystoupení. Ostatně soudím, že ženy byly vždy rozumnější než muži!

2 0
možnosti
Foto

Organizované to je, otázka, kým. Kdo se chce Evropě pomstít za sankce? Kde hledat největšího mistra manipulací, desinformací, který dokázal půl století devastovat půl Evropy?

0 3
možnosti
RH

Jak je možné, že větší odpor proti přistěhovalcům se projevuje v oblastech, kde s nimi mají menší zkušenost? Část odporu proti přistěhovalcům je xenofobniho původu...

3 2
možnosti
Foto

Proč se projevuje v oblastech, kde s nimi mají menšízkušenost ? Proto, že tyto země vědí, kam Evropu přivedli emigranty a jaký snimi má Evropa problémy. V Heidenau probíhal demonstrace cca stovky obyvatel zokolí. Byla poklidná a celkem bez zájmu médii. Následující den se tam objeviladesítka nácků a hned toho byla plná media. To je přesně ono. Lidi projevují vevšech zemí nespokojenost s přílivem přistěhovalců a vlády hrají mrtvé brouky atak vždy dojde k tomu, že se této nespokojenosti lidí, chopí neonacisté,protože pro ně je to vítaná příležitost  a je to příležitost pro demagogy,kteří hned vztyčí prst a řeknou, vidíte, kam vede xenofobie.

3 0
možnosti
AS

Tak dlouho mi budou nadávat do xenofobů až .... až mě to přestane urážet a opravdu se tím xenofobem stanu......!!

3 0
možnosti

To mě dokáže pobavit, když frustrovaná xenofobka vyhrožuje, že se stane xenofobkou.;-D

1 6
možnosti
AS

Cítím se podveden, když ti, co vedou zem,

diskutovat chtěj s arabským vrahem.

Xenofobní strach bije na poplach,

řeknu jen pár vět: "Nechci multi-kulti svět!"

Kde nenávist je ctnost a vražda poslušnost,

kde ukamenujou klidně ženu tvou,

tam kde trhavinou pravdu určujou,

tam roste černej květ s názvem Mohamed....

text písně Mešita...8-o

2 1
možnosti
ZB

Podívejte se někdy na dokumenty z nacistického Německa.Každý z těch nadšeně hajlujících Němcu,si jistě o sobě myslel,že má zdravý rozum a je velký vlastenec...frustrace a demagogie opravdu nemá se zdravým rozumem nic společného....

6 3
možnosti
Foto

Xenofobie spočívá v odmítnutí pustit se s islámem jako ideologií na domácím hřišti, tedy u nás, prostě přesvědčit muslimy o tom, že existují i pro ně lepší alternativy pozemského i posmrtného života.

Proč si tak málo věříme, že jsme lepší a úspěšnější?

2 2
možnosti

To jste napsal zcela přesně.

Většina xenofobů jsou frustráti, hledající příčiny svých neúspěchů u jiných. Pořád nemohu pochopit, proč se tihle xenofobní frustráti bojí pár tísícovek muslimů, když nás Čechů je přes 10 milionů.

2 1
možnosti
JR

J51a63r84a 13R54a72n23k

25. 8. 2015 1:39

Zdravy rozum se skutecne neskryva v horkych hlavach:-(

3 0
možnosti
JN

i/y jsem přehlédl, respektive prvně píšu a pak opravuji a potom až publikuji, když jsem chtěl uložit koncept, abych si to projel a opravil, tak jsem se překlikl a dal publikovat, mimo jiné problémy co jsem měl s editorem(mezery odstavce jim blbnou) mi zamrzl web, oprava tedy nebyla možná a já to musel vypnout, projel jsem kompl antivirem - protože tohle se mi ještě nestalo, a následně jsem to mohl opravit. Snad se tolik nestalo. Dám to sem někdy ještě jednou na váš popud, aby téma zůstalo u toho o čem je článek né u gramatiky. Jo a ta fotka nahoře tu mi kdysi před lety navrhl sám editor idnesu a já ji tam jen ponechal a nikdy jsem si jí nijak nevšímal.

0 0
možnosti
JK

Je to váš blog a je jen na vás, jak s ním naložíte... ale uznejte sám, že tou fotkou ve spojení s obsahem jste si prostě naběhl. Ten nadpis - to se stane asi každému (nemělo by). Vaše články nečtu, dnes snad poprvé, tak se nedivte tomu hodnocení...:-) Také jsem psával blog (ne tady). Nikoliv společenský či politický. Přesto jsem skončil. Nutilo mě to psát moc často (asi 2x týdně) a tudíž jsem se nevyvaroval uspěchaných a nezvládnutých článků. Připadal jsem si hloupě... Psaní není pro každého. Vystačím si s komentáři. Tady si prostě mohu občas dovolit chyby i hlouposti. Občas ujedu, což bylo i ve vašem případě... nejde o váš názor, ten respektuji, i když mám jiný. Ale dost jsem vás sjel. Tak se vám alespoň omlouvám.:-)

1 0
možnosti
JB

J58i39ř79í 21B88o57č86e69k

24. 8. 2015 23:10

takhle nějak začínal Hitler. jen vyměnil přistěhovalce za židy. chce se mi opravdu zvracet

6 11
možnosti

no jo, ale tehdy se do Reichu žádné deseti či statisíce nevalily, takže aby se k nim dostal a mohl je ovládat, začal se Hitler valit ven - nebo snad ne?

2 1
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
Více na: jardanovak.blog.idnes.cz

Seznam rubrik